A pulizia hè di più cà solu caccià a terra è a polvera da a superficia. Face ancu a vostra casa un locu più còmode per campà, mentre chì aumenta a salute è a sicurità di u spaziu di vita induve voi è a vostra famiglia passanu u più tempu. ghjucà un rolu in a salute mentale: Sicondu un sondaghju di u 2022 da u fabricatore di prudutti di cura di pavimenti Bona, u 90% di l'Americani dicenu chì si sentenu più rilassati quandu a so casa hè pulita.
In l'ultimi anni, postu chì parechji di noi anu intensificatu i nostri sforzi di pulizia in risposta à COVID-19, i benefici di mantene e nostre case in ordine sò diventati più evidenti. "Durante a pandemia, a pulizia hè diventata una parte impurtante di a vita di ogni ghjornu, e rutine di pulizia veloci, efficaci è efficaci sò state stabilite ", hà dettu Leah Bradley, Bona Senior Brand Manager. "Parechje di queste rutine sò sempre in u locu, cusì mentre a frequenza pò esse ridutta, l'enfasi nantu à cumu pulisce cuntinueghja.
Siccomu e nostre rutine è e nostre priorità cambianu, i nostri metudi di pulizia sò ancu cambiati. Sè vo circate d'aghjurnà a vostra rutina, queste sò i principali tendenzi di pulizia previsti da l'esperti chì daranu a casa un novu aspettu in 2022.
A riduzzione di i rifiuti hè diventata una priorità per parechje famiglie, è i prudutti di pulizie cumincianu à adattà. A scienziata interna è esperta di pulizia di Clorox, Maria Gagliardi, indica un aumentu di l'imballaggi chì usa menu plastica è permette à i cunsumatori di riutilizà certi cumpunenti. vasetti è altri cuntenituri chì pudete aduprà parechje ricariche invece di scaccià quandu a suluzione sguassate. Per riduce ulteriormente i rifiuti, sceglite capi di mop lavabili invece di capi di mop dispunibuli, è scambià salviette di pulizia unicu è tovaglioli di carta per panni di microfibra riutilizzabili.
A mania populari di l'animali di l'animali hè ancu un mutore di e tendenze di pulizia di l'oghje. "Cù a pruprietà di l'animali chì cresce rapidamente in i Stati Uniti è in u mondu sanu, i prudutti chì eliminanu efficacemente i peli di l'animali è a polvera è a sucietà esterna chì l'animali ponu purtà in e so case sò prioritari", disse Özüm Muharrem. -Patel, Tecnicu di Test Senior in Dyson.Puderete avà truvà più aspiratori cù accessori pensati per coglie i capelli di l'animali è i sistemi di filtri chì intrappolanu u polline è altre particelle chì l'animali ponu esse tracciatu in l'internu. disinfettanti, prudutti di cura di pavimenti è altri detergenti pensati per l'amici furry.
A ghjente hè sempre più furnuta di i so kit di pulizia cù formule chì sò più sicuri per e so case è più sani per u pianeta, hà dettu Bradley. Sicondu a ricerca di Bona, più di a mità di l'Americani dicenu chì anu cambiatu à prudutti di pulizia più amichevuli di l'ambiente l'annu passatu. vede un cambiamentu à ingredienti derivati ​​da a pianta, soluzioni biodegradabili è basate in acqua, è detergenti chì sò liberi di ingredienti potenzialmente dannosi cum'è ammonia è formaldeide.
Cù l'aumentu di l'attività fora di a casa, a ghjente hà bisognu di prudutti di pulizia chì si adattanu à i so impegni. "I cunsumatori volenu strumenti veloci, all-in-one chì facenu a pulizia più faciule è più efficiente", disse Bradley. Strumenti innovativi cum'è aspiratori robotichi è mops. , per esempiu, sò suluzioni populari chì salvanu u sforzu di mantene i pavimenti puliti.
Per quelli chì preferiscenu impurtà e mani, l'aspiratori senza filu sò una soluzione còmuda, in viaghju, è cuntendu. "Aspemu truvamu chì dopu avè cambiatu à un aspiratore senza filu, a ghjente pò pulisce più freti, ma per menu tempu ". dice Muharrem-Patel "A libertà di taglià u cordone face chì l'aspiratore si sente menu cum'è un travagliu puntuale è più cum'è una suluzione simplice per mantene a vostra casa pulita tuttu u tempu".
Cù a pandemia, ci hè stata una megliu comprensione di cumu funzionanu i prudutti di pulizia è un focusu più grande nantu à cumu i prudutti chì usemu ponu influenzà a salute di e nostre case. EPA, cusì più cunsumatori cercanu i prudutti registrati EPA è ùn assumenu più chì a pulizia include automaticamente sanitizing o sanitizing ", hà dettu Gagliardi. Armati di più cunniscenze di pulizia, i cumpratori leghjenu e etichette più attentamente è sceglienu in modu informatu i prudutti chì si adattanu megliu à i so bisogni è rispondenu. i so standard di sicurezza è efficacità.


Tempu di post: Apr-20-2022